HTML

Landi Apple Blog

Minden ami Apple és minden ami fontos. Szerintem. :-)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Ingyenes lesz a MobileMe?

2010.06.05. 09:37 landilevente

Pár hónapja voltak róla pletykák, hogy az Apple változtat a jelenlegi MobileMe szolgáltatáson. Tegnap viszont kézzelfogható bizonyítékok is a felszínre kerültek. Több felhasználói fiók típusa Individual-ról Full Member-re változott.

Nemrég változtattak a MobileMe e-mail kezelfelületén is, ami most már sokkal jobban hasonlít az iPad-en található elrendezéshez. Több honlap azt írja, hogy az alap funkciók lesznek ingyenesek, mint a névjegyzék, naptár, e-mail, bookmarks szinkronizáció, de szerintem iDisk, kép, videó tárhely is lesz csak kisebb, mint a jelenlegi 20GB. Elképzelhető, hogy a Streaming szolgáltatást is a MobileMe-n keresztül fogják megoldani. Régebben már írtam, hogy nem lenne rossz az ötlet, ha el tudnám érni a zenéimet a neten keresztül, de nem az Android által Demózott "legyen mindíg bekapcsolva a géped" formában, hanem egy központi szerverről. Nem kellene, hogy mindenkinek saját tárhelye legyen és az oda felmásolt zenéket streamelje, hanem a már iTunes-ban is elérhető számok streamelésével is meg lennénk elégedve, különben meg Britney Spears - Ooops!... I did it Again című száma egyszer is helypazarlás nem hogy 4.879.236 szor. :-)

4 komment

Címkék: apple mobileme

A bejegyzés trackback címe:

https://landiapple.blog.hu/api/trackback/id/tr242058017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Werewolfmayer 2010.06.06. 09:25:53

Na bakker, én egy hónapja fizettem elő a MobileMe-re... :( Mondjuk főleg a push e-mail, és a PIM adatok szinkronizációja miatt. Ppersze a többi szolgálatatás is érdekelt, de ahogy így leírod, valószínűleg az ingyenes kliens is elég lett volna nekem.
Megnéztem, de nekem az Account Type még mindíg Individual.
Gondolom, ha lejár az előfizud, akkor nem törlik a felhasználódat, csak átraknak ingyenesbe, innen pedig bármikor vissza tudsz menni fizetősre.

landilevente · http://landiapple.blog.hu/ 2010.06.07. 12:23:10

@Werewolfmayer: Én csak gondolkoztam rajta az utóbbi években. Ingyenes .mac-et kipróbáltam az tetszett, de nem láttam túl sok értelmét előfizetni. Utánna MobileMe bevezetése nem volt zökkenőmentes, így ismét halasztottam. Pár hónapja ki akartam próbálni az ingyenes verziót, de nem fogadta el a bankkártyámat.
Az állandó szinkronizáltság elég jó dolog lenne. A mailt sokan szidták, de örülnék egy normális IMAP szolgáltatásnak. Jelenleg t-online, yahoo párosítást használom, de jobb lenne egy. iDisk helyett Dropbox-ot használok, de 2 GB nem túl sok. A képek... is jó lenne, ha nem foglalnák a helyet az iPhone-on és ha kell elérhetem. És persze azért vonzó, mert erre lett kitalálva a szolgáltatás.
Legalább megkapod a full member címet. :-) Rosszul biztos nem jársz, bár lehet, hogy pár $-t csökkennek az árak, de nem tartom valószínűnek.
Biztos. Az 1 hónapos .mac próbámat is legalább fél évig megtartották, nem törölték, hátha upgrade-elek, akkor azzal sem járnak el másként aki már volt előfizetőjük.

Werewolfmayer 2010.06.10. 19:24:38

A mail része szerintem tök jó. Nekem legalábbis nem volt vele még problémám. Sőt én még azt is megcsináltam, hogy a gmaill-ről a leveleket továbbíttatom a mobileme-s címre, és automatikusan töröltetem a gmail-es fiókból.

A képek kezelése viszont zseniális. Aperture-ből (gondolom iPhoto-bol is) a RAW képeket közvetlenül mobileme-re lehet tölteni. A képeket automatikusan jpg-be konvertálja, így mások is meg tudják nézni.

Mondjuk jót röhögnék, ha tényleg megcsinálnák, mert akkor nem lehetne köpködni az Apple-t, hogy nem lehet vezeték nélkül szinkronizálni az iPhone-t. :)

landilevente · http://landiapple.blog.hu/ 2010.06.10. 20:38:48

@Werewolfmayer: Lehet, hogy majd előfizetek én is, de jelenleg iPad érdkelne, ha nem akarnák még mindíg 200ért adni a 32GB-ot. iPhoto-ból is lehet feltölteni képeket gondolom hasonlóan mint Aperture-ből.
Úgyis találnának mást ami miatt szörnyű az Apple. Ez soha nem fog változni. A 2007-es milyen buta az iPhone-tól már eljutottunk oda, hogy eléggé eltalálták, ugyanez érvényes az iPod-ra, de most az iPad van terítéken. A rossz, gonosz, zárt Apple nézetek nem fognak egyhamar kihalni, mert nem lehet egy software, hardware frissítéssel megoldani mint az MMS-t, multitasking-ot,... és nem is szabad, mert ettől az integráltságtól ennyire korrekt és működőképes. El kell viselni, hogy az Apple felhasználóként rögtön mindenki pénzes sznob majomként kezel, de ez legtöbbször csak az egyszerűségüket támasztja alá. Ezért nem is érdekel.
süti beállítások módosítása